nattinatti

Nu har man kommit hem från ännu en jobbar dag. Det återstår bara 2 dagar kvar, det är lite blandade känslor över det. Det känns skönt att snart få vara lite ledig men samtidigt så himla tråkigt att vara arbetslös och måsta hitta ett nytt jobb. Jag ska in på arbetsförmedlingen på måndag och fixa lite. idag har jag jobbat med Ulrika. Så grymt härlig människa, jag kommer sakna henne och hennes humor.

Jag och Pontus ska följa med mamma och fredrik ner till hudiksvall och hämta en hundvalp som dom ska ha. Jag har kommit på den brilianta idén att svänga in till stockholm och fara på gröna lund när man ändå är där nere, jag måste bara tjata lite på mamma;)

1 har kommenterat

Frida R

men hallå, grönalund! man råkar inte rymmas dit? ;)

2009-08-15 16:22:30



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan