280809

Tjenare, nu var det ett tag sen jag skrev. Nu är Jessica och Anna i Stockholm och jag är så jävla avis på dem så det finns inte. Jag vill också dit. Men jag jobbar i helgen Lördag; 7-12  16.30-21  Söndag; 9.30-20.30  Måndag; 16-21. Men jag gör allt för pengar just nu. Jag ska kanske städa några trappuppgångar åt pappa nästa vecka också. 

Våran vaktmästare har varit här nyss och han sa att vi skulle få tapetsera om i hallen. Jävligt nice!:) Det som är lite jävligt är ju det att Pitebo har så fula tapeter att välja bland men men, allt är bättre än gult!;P


Cya!;D


1 har kommenterat

ingela och jonna

du får ju välja utanför deras tapeter men då måste du ju betala dom själv

2009-08-28 14:21:23 / http://ingelaolm.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan