Nervös...

Okej nu börjar jag bli nervös för min uppkörning. Jag hade körlektion idag och maggan skulle bedömma mig precis som ett körprov och när vi kom tillbaka så sa hon att hon skulle ha godkänt mig. Men den som jag ska köra upp med kanske inte hade godkänt mig ? usch vad nervös jag är.

Idag hade jag min fösta dag på praktiken. Det var ändå som kul. Det finns inte så mycket att göra. Men det är en bra egenskap att ha varit på ett sånt ställe. Jag är ju då på vuxenpsyk. Där kan ju som nästan vem som helst komma in. Jag hoppas bara att det inte kommer in någon som man känner för vad gör man då ? :O ne, det vill jag inte vara med om för jag vet inte hur man skulle hantera en sån situation.



Baby you make me smile

0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan