Hjärtstopp

Idag min nästan värsta dag jag någonsin upplevt. Jag fick en åter blick till examen på praktiken idag. Ni som vet vad som hände på examen borde då veta ungefär vad som hände idag. När Stina skrek åt mig och bad mig springa efter hjälp så stannade nästan mitt hjärta. Paniken var ett faktum och jag fick en stor klump i magen. När allt var över så fick det som bort. Men man sitter fortfarande och funderar och undrar hur det är.


Idag har jag varit och kollat på en bil. Den var ändå fin. Men den kostade 22 000 kr och det är ju inte så bara att punga ut. Så vi får väl se om det blir den. Annars blir det någon annan :)

Jag ska gå och lägga mig typ nu. En viss Pernilla ska upp halv 6 imorgon :O Uppe före tuppen måste jag säga och det är onaturligt.


Tack&hej

0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan