Sadistjävel!

Sadistjäveln (tandläkaren) ska ge mig en jävla tandställning för att EN tand växer snett och man ser inet ens sen tanden. Förbannade kärring. Hon skulle skicka en remiss och en remiss ska ju gå fort eller hur ? ja och jag skulle få tandställningen NÄSTA ÅR!! Hur fan är det möjligt ?! Så nu ska jag behöva gå runt och gruva mig för den där jäveln! Suck...

Imorgon är det då fest hos Lollo. Det blir som en halloween fest och inflyttningsfest på samma gång. När vi har varit där och förfestat så ska vi dra en sväng på statt. Sen hade jag tänkt fara till sikfors och sova. Jag vill som sova med Pontus när jag har druckit och Sen så vill han det med för han brukar tycka att jag är lite små rolig när jag är full och sen så är det skönt att vakna med han när man är bakis.

Ids inte skriva nå mera så tack för mig!

0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan