8 km

Igår var jag och sov hos jessica. Jag och Rebecca gick ut och gick i hela 8 km. Det var grymt skönt måste jag säga. När vi kom tillbaka så var jag helt död och sov som en klubbad gris hela natten.

Nu är det höstlov tacka fan för det. Nu kan man bara ta det lungt och må en hel vecka. Dock så ska jag jobba på barnmässan i helgen men det är ändå inte så många timmar plus att man får ett jobbintyg.

Ikväll så är jag i sikfors men jag hade tänkt kunna ta mig till svensbyn för att vara med jessica och dom. Det hade som avrit trevligt. Dock så är det inte så lätt att ta sig när man inte har någon bil =/ menmen......





Jag ska hoppa på jorden tills den blir platt och sen ska jag knuffa dig över kanten!

0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan