Sängen.nu

Nu ska jag hoppa i säng. Jag och pontus kom nyss hem från stan/Hemmingsmark. Det blev grymt jobbigt där ett tag att hålla sig vaken. Så jag tände lampan i taket så det skulle vara ljust och då säger Pontus:

Po - Nu ser du ju inte hela vägen!
Pe- Det gör jag visst!
Po- Ne, inte alla lysen.
Pe - Jo, men jag måste ha tänt så jag inte somnar!!
Po- så du kommer somna direkt vi kommer hem ?
Pe - Jo.                                                                                                                                         (ca 0,5m)
Po - ne, det kommer du inte alls för du kommer ha ett sånt här stort |--------------------------------------------------------------| sömnproblem.
Pe - va ? ^_-
Po - Men fattar du inte?!
Pe - HAHAHA


Så nu åker kläderna av och täcket på.
Cya fuckers;>

0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan