sammanfattning av helgen!

I helgen har jag ju då varit hos Pontus. I fredags så var vi bara hemma hos han och fetade oss med lite godis och en film. Lördags så for vi till Jonte och mia och käkade tacos och såg Wanted har jag sett den 3 ggr men det gjorde inget för jag tycker den är så jäkla bra! Och idag har vi inte gjort nå, eller jo, jag har ju varit hos jessica en stund! :) jag saknade faktiskt henne:)



Jag oförberett kort. Taget av; Pontus

Pontus
Jonte


             Robin och jonte! Robin, så jävla söt unge!:D
                                                                                                           
                                                                                                        Kevin
                     
                                                                                                       


0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan