Kväll

Gud, nu är jag trött. Jag hade tänkt gå och sovatyp nu. Men jag hade tänkt spela en Wc3 före. jag såg att Pontus spelade och då blev jag som lite sugen. Imorgon så ska vi nog fara och vara med jessica och dom. Dom hade tänkt bowla så då kanske vi skulle haka på. Kul som fan. Idag skjutsade jag Pontus till Sikfors för han skulle hämta lite grejer och då frågar han mig;

Pontus; Vilket datum är Julafton?
Jag; Den 24 December!!:S
Pontus; Okej, vilket datum är nyårsafton då?
Jag; sista december?! hör du inte nyårsafton? Då är det ju antagligen den sista dagen av året?
Pontus; ja, men jag kan inte sånt!
Jag; men när är midsommar då?
Pontus; Men det kan jag, vänta då! Januari, Februari, Mars, April. JA, i April!:D
Jag; Ne, ? då är det ju snö midsommar är på sommaren. alltså juni! När är alla hjärtans dag då?
Pontus; It vet jag?! Augusti?


Och det roliga är att han inte kan sånt. Men det är lite gulligt. Nu ska jag hoppa i säng.

Cya fuckers!

0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan