Kiruna?

Lolita ringde för ett litet tag sen och frågade om jag ville följa till kiruna och hämta en hundvalp. Mjo, sa jag men dock är det ju typ 4 timmars bilresa dit så jag vet som inte när jag ska få tid till det. Kankse Lördag? jo, isf det för imorgon är jag uppbokad. Men på lördag skulle jag ju vara med Pontus? hm, hur fan ska jag få ihop det här? :S Jaja, det löser sig säkert. I värsta fall får väl Pontus följa med och hämta hundskrället;P

Usch mitt Utorrent har pajat så jag kan inte ladda hem nå musik. Och jag är ju som sagt ingen dataexpert så det sket sig.

Jag har hann stöka till i mitt rum igår så idag har jag hunnit plocka upp den oreda som jag stökade till!
-Duktig du är Pernilla!
-Tack, jag vet!;P




0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan