Helgen;D

Jaja, i Fredags så for vi ju då iväg till Tällträsk. Kul som fan hade vi. Jag och Rebecca drog en favorit i repris från kronogård. Jag satt och lipade för att jag skrattade så mycket. Hn är som härlig den donnan. Sen igår så festade vi ju då för att våran lilla ev fyllde 18 år:) Vi var först hemma hos henne och sen for vi till krogen. Där var vi ett tag och sen ringde Pontus och han ville att jag skulle gå ut och prata med honom så vi satt och pratade i sådär 1 timma och sen blev det att jag och han for till Lolita och sov.

Nu sitter jag då här och känner mig helt slut i kroppen. Jag hade tänkt gå ut och gå en stund idag men då insåg jag att man inte behöver göra det när man är bakis ^^

Här kommer lite bilder från Tällträsk!:)


























0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan