26 November

Jag har så ont i skallen idag så jag funderar på att kapa av fanskapet! Det spelar ingen roll hur mycket kaffe jag dricker eller hur många alvedon jag tar det går INTE över! Usch, jag hatar att ha ont i skallen.

Idag ringde dom från lyckobacken och frågade om jag ville jobba imorgon 9-16 och självklart tackade jag JA! Det är pengar som jag behöver. VERKLIGEN behöver. Så jag ser fram emot det. Sen är det så mycket söta barn där så dagen kommer nog gå utmärkt.

Jag funderade på en sak och det är att det hade varit HELVETES kul att fara till boda borg och Pontus höll med. Någon som är på?

Nu ska jag lägga mig i soffan med Pontus och se Hell boy 2.

Cya fuckers

0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan