jobb,jobb,jobb

Imorse när jag vaknade var jag så trött att jag inte visste vilket håll arslet pekade åt. Halv 6 var jag uppe och strosade omkring i köket och letade efter en tändare. Till min besvikelse så var kaffet slut när jag skulle vara snäll och koka nytt så när jag kom till jobbet 06:20 så sov jag när jag gick genom dörrarna. Jag är helt slut i skallen. Gammlingarna på jobbet båkar med varandra hela tiden och det är som att vara i andra världskrigen jag LOVAR!;S

Imorgon börjar jag inte förens 15:30. Tack gode gud för det. Det vill säga att jag kommer att sova ut. Dock så är inte lyckan långvarig när jag börjar 06:45 på Onsdag! menmen någon måste ju jobba det är ju bara så!=/ Men jag har fått min deligation nu så jag får dela ut medicin nu skönt att ha det gjort iaf :)


För våran del så har vi pratat om att flytta ihop.Sen efter det så har det blivit prat om andra saker men först måste man bo ihop ett tag! Jag längtar till det. På något sätt så ska vi lösa så att vi får en egen lägenhet tillsammans och då måste vi köpa en större säng darling!;)


Jag ska hoppa på jorden så att den blir platt och sen ska jag knuffa sig över kanten och du ?! dina tänder är som stjärnor.. Gula och långt ifrån varandra! ;b




0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan