Jävla hyena!

Klappat och klart! Nu ska jag ut och söka jobb. Tacka fan för det för jag MÅSTE ha pengar. Jag orkar inte leva som någon annan jävla fattiglapp nå mer. Nej, detta ska det bli ändring på.

Jag tror att jag får sluta nu? Verkar som det eftersom att vi inte har något mer att göra på denna lektion. Så vi ska gå och prata med KÅS.

Vi får väl se om det blir sikfors idag? Kanske ^^ Jerkan ville att jag skulle dit och Pontus frågade innan jag for imorse om jag ville komma ikväll. Kanske man ska fara dit? Jag är ju ändå ledig imorgon. Det hade varit mysigt. Jag hatar att sova själv. Nu när vi har sovit med varandra i över en vecka så kommer det kännas konstigt att sova själv. menmen det återstår att se.


Nu ids jag inte blogga nå mer. Kanske skriver en rad senare ikväll!=)


Cya fuckers!;>

0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan