God Morgon

Priset i försovning går till Pernilla Häggström. Jag har försovit mig igen? vad är det med mig. jag brukar aldrig försova mig och nu gör jag det hur ofta som helst SKÄRPNING!

Vi hade tänkt gå ner och äta lite frukost. Det hade suttit bra i magen. Pontus har varit här en vecka. Hur jävla mysigt som helst. Jag vill aldrig att han ska fara hem ^^

Igår var vi på skyltsöndag. Dock var vi där i typ 20 min för vi ides inte och det fanns inte så mycket att se. Det var roligade när man var liten när man fick paket av tomten. Men man har ju blivit lite förstor för de nu.. Synd! På kvällen käkade vi på thai garden. Grymt gott. Jag älskar Thai Garden.



Nu ska vi käka. Cya fuckers


0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan