Mysteriumet på sågverkas gatan 2 - Vem har strypt en neger!!

Ikväll sover jag inte med Pontus utan med JESSICA!=D varför ska man behöva sova själv om man inte måste? dock så kommer jag sakna att inte någon håller om en eller att ligga på Pontus axel men jag får väl sno jerkans?;)

Vi har iaf gjort ett pepparkakshus idag hör och häpna. Det blev oerhört fult. Vui orkade inte ens göra baksidan på huset;P menmen. Sen for vi till nodo och drack nalta kaffe och sen for vi hem hit och spelade lite chicago. Vem vann? JAG!!!! yejj!;> annars har det inte hänt så mycket idag.

Det är något som luktar bajs här? men vi vet inte vad det är. Det osar upp till mitt rum och jag håller på att dö. Detta måste undersökas! vart är bajset, vem har lagt en kabel, hur kan det lukta så mycket bajs? Nu ska vi anväda våra näsor och luska ut detta!


Jessica och Rebecca











Gonatt fuckers


1 har kommenterat

ev

haha, du är sjuk!

2008-12-04 13:05:50 / http://evalenabertilsson.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan