22:42

Idag så väckte Pontus mig tidigt för vi skulle in till stan. Han skulle till apoteket och jag skulle kolla på några nya skor. Jag köte ett par tennisdojjor från team sportia som var grymt sköna att gå i. Sen tyckte jag att dom var snygga också. Efter det så for vi och hämtade Jonte och han tog med sitt wii så vi spelade ett par timmar. Wii är ju dock så förbannat roligt. ja funderar starkt på att köpa ett. Men jag är så snål. Jag har 4000kr nu men jag och Pontus ska till sthlm i februari så jag vill som spara pengar så man kan shoppa. Annars så övertalar jag mamma att köpa ett!


Nu ska jag gå och se lite tv och sen ska vi hoppa i säng.

Dom nya skorna



Rockring


Pontus





God natt alla läsare :)


0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan