ny dag nya möjligheter

Ja, igår blev det ett impuls åk till kanis där krogen var öppen. Jennie frågade om jag ville följa och självklart att jag gjorde det. Vi for förbi Granträsk där det var en sjuhelvetes fest! Jennie skulle vara chaffis åt Emil, adam anders tror jag han hette ? och någon mer så vi stannade där i typ 2 timmar så man hann dricka lite där och sen bar det av till kanis där det var MASSOR med folk =) trevligt folk. Mot kvällen så fick vi för oss att knalla upp en bit för kanis backen. Jag, jennie, crille ? och adam. Där uppe satt vi i typ 2 timmar och pratade och jag höll jävlat på att frysa ihjäl!
Sen skulle vi skjutsa hem sen nå folk kring 3 tiden och sen bar det hemåt. var väl hemma kring halv 5 snåret :O menmen kul som fan hade jag och det är det som räknas :)


Imorgon är sista dagen på jobbet och sen får jag en veckas sommarlov. Skönt. Då ska jag slappa som aldrig förr! : )



Jag måste bara säga att Theresé du är världens underbaraste person. Jag har aldrig varit med om något liknade. Det känns som att jag kan säga vad som helst till dig! Du kan alltid prata i ur och skur. Du fick mig att lätta på stenen som jag har haft i mitt hjärta. Jag beundrar dig för det!:)

0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan