I want you to want me

Igår var jag på nodo med Jessica, Rebecca, Ev, sofia & Linda. Fy vad vi skrattade det är ju soligast att höra när Sofia berättar något. Ett skratt förlänger livet svårare än så är det inte. Där satt vi dock i flera timmar och surrade och trevligt var det.

Andra skoldagen idag och jag är så förbannat jävla less så jag vill spy >:( hata skolan iaf för min del. Nästa vecka ska vi på någon jävla hajk me OP3B. JIPPI eller så inte. Jag tänker fan inte sova i ett jävla tält 1 September. Jag har redan ont i halsen och har snor i näsan så det räcker till hela Piteå. Så jag tänker verkligen inte sova där och bli ännu mer förkyld. Då får fan Pajen säga vad han vill och jag skiter ärligt talat i vad han tycker :)


Jag undrar vad som är tillåtet för en kompis att säga!


I want you to want me. I need you to need me. I'd love you to love me. I'm beggin' you to beg me. I'll shine up the old brown shoes, put on a brand new shirt. I'll get home early from work if you say that you love me. Didn't I see you cryin'? Feelin all alone without a friend I know you felt like dyin', Oh, didn't I see you cryin'?









0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan