Borta bra men hemma bäst

Ikväll kom vi hem från stuga. Ändå kul vi har haft. Igår så tog vi en vandring ut i tomma intet i skogen. Där hittade vi ett perfekt ställe så där satte vi oss och grillade korv och drack cider & vin. På kvällen så bastade vi och badade FYFAN i helvetets helvete så kallt det var. Dock så blir jag alltid så jävla kanon när jag är på den stugan så det slog ju inte helt fel att jag blev kanon igår heller. Sådär full är onaturligt för en människa att vara ;P

Idag så lurade lollo ut mig och therese med en båt för att fiska. Båtmotorn gick MAX 2 knop och vi skulle till andra sidan sjön. jaja säger jag då för det tog 45 min att köra dit kastade 3 kast med spött och sen skulle vi tillbaka. När vi var påväg då slutade motorn att fungera. Så vi fick ro tillbaka. Och det var ju inte så att det var nära nääh då där satt vi i en båt mitt ute i ingenstans och rodde. fyfan!;P




Du är så känslokall så du får helvetet att frysa till is.

0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan