Början på ett nytt liv!

Nu är det såhär att jag har bestämt mig för ett bättre och nyttigare liv. Från och med denna dag så slutar jag att röka och slutar att äta onyttigt. Inte fan vill jag bli någon fet illa luktande rökare med gula tänder och ful hy. Ne, nu börjar jag på mitt nya jag som ska bli en smal, pigg ickerökande människa. Det kommer absolut inte att bli lätt men nu har jag gett mig fan på det och vill man så kan man!


Igår frågade Pontus om jag ville komma till honom och jag hade inget bättre för mig så jag for dit och var med han och jonte. Åt surströmming och hämtade en film från jonte som vi såg. Rätt mysigt var det :)



Du är så het att du får djävulen att svettas!

0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan