så snurra min jord igen

Söndagen är här och inte helt oväntat så knackade ångesten på halv åtta på morgonen. Jag vaknade av min ångest och jag var säker på att den skulle ta mig ner på djupet och det har den och andra sidan gjort. Jag har legat i sängen, i forterställning och plågats.
 
Det är först nu som jag lyckades kravla mig ur sängen och ta en dusch och bara sådär så är ångesten nästan borta. Det är precis som att den följde med vattnet ner i avloppet. Mina ben orkade inte stå så jag satt ner i nästan 30 minuter och på 30 minuter hinner man med många tankar. Jag hann reda ut en hel den av den stora tjorven som jag själv har skapat.
 
Förbannade fylleångest!


1 har kommenterat

Jossan

Du har inget att ha ångest över, gummsi!

2012-10-14 22:10:27



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan