You belong with me

Som jag misstänke i senaste inlägget att min träningsvärk skulle vara brutal stämde korrekt. Jag har haft en sån vansinnig träningsvärk. Imorse när jag skulle sminka mig höll jag på att bli kvar på golvet som en strandad säl.Jag vet än inte hur jag lyckades ta mig upp från golvet men de blev en variant när jag tog tag i sängen och drog mig upp över kanten med armarna. Upp kom jag då!
 
Idag har vi kört cardio. Jag har gruvat hela dagen hur de skulle gå med tanke på att jag inte har kunnat gå som folk så jag har funderat på hur fan jag skulle kunna springa på ett löpband. Jag blev glatt överraskad. Det gick hur bra som helst när musklerna hade blivit varma. Idag hade jag blodsmak i munnen och jag var illamående när vi gick därifrån, med andra ord PERFEKT cardiopass!
 
Imorgon kör vi gym. Armar står på schemat och jag har aldrig varit så taggad!


0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan