Push it

Imorse steg jag upp klockan 7, infann mig på korpen 07.20 TROTS att jag hade kväll idag och kunde sova till minst 10. Jag är nog en av dom mest morgontrötta människorna som finns här på jorden och att jag frivilligt steg upp tre timmar tidigare än vad jag behövde skulle kunna få många att tappa hakan. Jag gav mig själv en stor klapp på axeln när jag hade gymmat färdigt vill jag lova.
 
Även imorgon på min lediga dag ska jag upp och vara på gymmet klockan 8. Lördag tar vi kl 10 så man får sova lite extra när det är helg.
 
Efter mitt magsjukedrama fick jag helt ny energi. Så härligt! Jag tycker verkligen att det är kul att träna. Jag älskar hur man känner sig under tiden man tränar, när adrenalinet pumpar, musiken peppar, musklerna, svetten och framför allt när man går därifrån. Den känslan är obeskrivlig!
 
 


0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan