If i die young, bury me in satin, lay me down on a bed of roses, sink me away in the river at dawn, sent me away with the words of a love song

Gårdagen var en hemsk dag.
Jag fick magsjuka och spydde i ett par timmar. Jag hatar magsjuka, fast vem gör inte de? Det är förvåningsvärt hur liten och ynklig man känner sig när man är sjuk. Jag satt framför toaletten, vajandes och stor grät och sa hög till mig själv " inte nå mer, jag vill inte, jag vill inte, jag vill inte" mellan varje gång jag var tvungen att spy. Sen kröp jag tillbaka i sängen och tyckte synd om mig själv och var helt övertygad att jag skulle dö.
Mamma, min räddare i nöden var den enda som vågade sig hit igår. Hon kom med nyponsoppa, banan och cola. Jag som vanligtvis inte tycker om cola. Kan de kanske vara för att jag dricker de varje gång jag är magsjuk och förknippar det med de?

Jag låg i sängen hela dagen igår och sov mest hela tiden. Jag lyckades dock ta mig in i duschen på kvällen innan jag somnade om. Jag sov 12 timmar inatt och idag känner jag mig betydligt bättre. Lite tom på energi bara.
Jag har tänk sanera lägenheten i den mån jag orkar. Jag håller på att vädra nu och byta sängkläder är ett måste.
Sen kommer jag nog fortsätta ligga i sängen och ta igen mig så att jag kan träffa nån för det känns verkligen som att jag sitter i karantän.
 
 
 


0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan