I guess that you can hang with me

Jag tror att jag har haft en släng av mani idag på förmiddagen. Klockan är halv ett och jag har hunnit städa, diska,  tvättat, vika en del av tvätten, tränat och hälsat på Nathalie. Klapp på axeln! Jag har kvar att handla och sen är jag done for today. De är värt att göra bort allt på dagen så har man sen hela kvällen och helgen på sig att ligga i soffan och peta navelludd.
 
Jag har en sån vansinnig träningsvärk från igår. Jag vill inte tänka på hur mycket träningsvärk jag kommer att ha på söndag. Imorgon ska vi köra ben och träningvärk i benen kan vara bland den värsta träningsvärken som finns. Ni vet när man inte kan gå ordentligt och de ser ut som att man är skitnödig eller när man måste på toaletten och man måste hålla i sig i nått för att de tar så ont. Jag har några utmanade dagar framför mig. Men det som inte dödar de härdar. Right?;)


0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan