I don't need a man to make it happen I get off being free I don't need a man to make me feel good I get off doing my thing I don't need a ring around my finger To make me feel complete

I stort sett har de här varit en riktigt skit dag. Min lediga dag är skit. Började dagen med att tvätta och städa (inte kul) Min mobil la av helt och hållet, for och lämnade in den och mest troligt kommer jag nog inte att få en ny, lunchade med martina och betalade 150 kr för mat som jag hade kunnat göra 100 gånger bättre och jag är inte duktig på att laga mat och nu när jag ska vika ihop min tvätt så ser jag att jag har råkat tvätta en tändare med en maskin full med kläder och den har gjort stora jävla hål i många av mina favorit plagg så nu liknar dom stora trasor.

Jag hatar såna här dagar, då allt bara är skit. Jag hatar då allt går emot mig. Jag är nästan jämt på bra humör iallafall 98% av min vakna tid. Men idag..fyfan! de är tur att jag väldigt sällan har dagar som den här. Förhoppningsvis dröjer de många månader innan den kommer igen.

Nåja, imorgon är de en ny dag. EN dag närmare helg och min helg kommer att fyllas med massa kul! Fredag är de fiskepremiär på stugan så jag ska dit med Emelie (Jag älskar att fiska) Lördag ska jag ägna förmiddagen åt mormor och baka med henne och på kvällen öppnar äntligen 1906. Challenge vi syns om några månader!


En dusch och en renbäddad säng får sätta punkt för den här dagen!

0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan