Kära karaktär kom tillbaka vart du än for!

Jag skulle behöva röra på mig, helt ärligt! Min karaktär har jävlat sprungit bort. Ett spinningpass, core, bodypump, gym, eller iallafall en promenad, vad som helst.. problemet -Jag ids inte! Nu är jag som en liten barnunge igen. Nu behöver jag nån som ringer och väcker mig tidigt och bara NU ska vi iväg till gymmet, kommer hit tar tag i nacken på mig och säger KLÄ PÅ DIG nu ska vi ta en promenad och sen sliter ut mig.
Jag tar inga initiativ till träning just nu. Jag kan snegla på träningskläderna, tänka man ska jag?, titta lite till och sen bara -nää.. sen kryper jag ner i sängen under täcket och slår på en film sån nån annan jävla latmask.

I en timma har jag bara gått runt i lägenheten och sneglat, hade jag bara tagit på mig ytterkläderna så hade jag fått mig en timmas promenad vid de här laget, nä då pekar jag finger till träningkläderna isället som en barnrumpa.





1 har kommenterat

sofia

Jag har skaffat nytt korpenkort idag så ska ge mig fan på att fara dit och röra på mig ofta så bara du hänger på om du vill! :D

2012-03-12 20:30:33 / http://sofiaberg.webblogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan