Historien upprepas men slutar alltid likadant

Dagen Det! Idag sätts min färdighet av matlagning på prov. Jag har planerat ihop en trerätters middag med två olika viner, vitt vin till förrätten och rött vin till varmrätten.
Vi får se om jag minns nått från hemkunskapen där jag faktiskt fick VG i matlagning, om jag skulle få betyg nu i de vuxna livet så kanske om jag hade haft tur fått ett G.

Vi får väl se hur de slutar. Jag ska inte laga kyckling så ingen kan då få salmonella iallafall. Om ingen hamnar på akuten med matförgiftning så har jag lyckats med mitt uppdrag. Skulle de vara så att nått inte går att äta så finns de ju alltid online pizza så kvällen blir nog inte en matkatastrof;)

Jag återkommer med en resume senare ikväll så får ni veta hur de har gått!:)

0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan