Everybody's talking in words I don't understand You got to be the only one who knows just who I am


Jag är så jävla uttråkad. Jag sitter forfarande och väntar på att natta ska sluta så vi får pallra våra arslen till korpen.
Jag är så sjukt rastlös. Jag har gått runt här hemma i timmar. Jag har hämtat ut mitt pass, handlat, köpt en present åt mamma, städat.. nu har jag inget mer att göra. De här är nackdelen men att vara ledig en veckodag ALLA jobbar!

Kan nån komma och underhålla mig. Jag är inte svår att få sysselsatt! jag är som typ ett barn. Ge mig en leksak som lever om lite så kan jag hålla på med den i timmar! nån snälla?

har suttit och tagit kort i snart en timma och skrattat så jag har ont i magen. Så de är ingen svår utmaning att få mig icke rastlös!

jag bjuder på dom här så kanske ni också kan få er ett skratt!:)












0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan