Said I miss you, missing you insane But if I got with you, could it feel the same

Pjuh! jag har sovit som en stock inatt. Vi hade på riktigt ett helvete igår på jobbet. Ingen av er som inte jobbar där jag jobbar förstår vad ett helvete innebär förens ni har varit i de. Det är som såna gånger igår som de är så viktigt att ha bra kollegor och jag måste tilllägga att jag har absolut dom bästa i världen. Jag älskar mina kollegor. När de är som värst på jobbet så är dom helt fantastiska, underbara helt ovärdeliga!

När jag kom hem igår så visste jag inte riktigt åt vilket håll min näsa pekade åt men jag och Martina for och hyrde tre filmer och myste ner oss i hennes säng med dom bästa pojkvännerna i världen (ben&Jerry). Det var behövligt.

Jag ska börja ta tag i tvätten som jag inte har hunnit vika ihop än och sen ska jag tillbaka och jobba 16-01!



0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan