Kom hit och rör om, jag behöver nått att skriva om

Vilken härlig dag. Jag steg upp vid nio och for iväg till korpen och tränade med Sandra. Det känns som att jag har varit vaken hur länge som helst. Hunnit träna, duscha, fixa till mig, druckit kaffe i lugn och ro, tagit en liten powernap, handlat och klockan är bara tjugo i två. Att man inte siger upp såhär varje dag? men och andra sidan är de så jäkla skönt att ligga under täcket och dra sig.

Mitt nya, jag ska börja äta gröt på morgonen. Jag som bokstavligt talat hatar gröt. De är absolut de äckligaste jag vet. Kosistensen, smaken, ALLT! Jag har aldrig kunnat se vad som är gott med gröt. Men jag vet att de är en bra frukost, en bra start och man stoppar länge på de. Vem vet om jag äter de tillräckligt länge så kanske jag börjar tycka om de? Jag som är en riktig frukost människa ser inte längre fram emot frukost. Jag får väl ha en klämma för näsan och svälja fort som tusan eller nått!


Nu ska jag över till Martina och surra en snabbis innan jag ska infinna mig på jobbet vid tre tiden och få min sista Twinrixspruta, jag tror jag kommer börja gråta!

0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan