I stayed up late every lonely night Waiting for you to call me

Pjuh, som jag har städat idag. Hela julen är borta och står i en kartong i hallen (jag vågar inte gå upp med den själv på vindan) Sen så är lägenheten nästan grundligt städad, jag har spikat upp tavlor och hängt upp grejer. Jag tog dock inte tag i all rensning. Jag insåg att de måste jag ta nån gång då jag är ledig ett par dagar i rad för de är så sjukt mycket som måste rensas så en dag kommer inte att räcka. Bara min garderob med alla kläder kommer ta evigheter.

Jag har precis  kommit ut ur duschen och ska krypa ner under täcket med laptopen och en film. Jag går emot strömmen och är nykter ikväll. Faktiskt riktigt skönt! Jag sparar mig till i helgen då jag och Martina kanske ska dricka lite och basta med jobbar kompisar! Martina tipsade om en film som jag håller på att ladda ner kvällen till ära. Jag har en toalettrulle vid sängen för tydligen ska de vara en gråtfilm och jag är ju jävligt blödig när de gäller sånt så jag är helt förberedd!


Over and out!

0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan