förlåt för att jag aldrig sagt förlåt



Innan jag har betalat räkningarna varje månad så är de alltid en ångest att veta att dom ligger där i skåpet och väntar. Nu har jag betalat dom och tyngden från axlarna släppte direkt jag godkände allt och dom var iväg. Den här månaden ramnlande de in en massa räkningar. De är nog de tråkigaste man gör.. deprimerande om inte annat. De suger vaje gång man ska godkänna och se en jäkla massa tusenlappar far iväg till skit som jag hade kunnat lägga på så mycket roligare saker. Men man slipper inte undan.

Nu hade jag tur och jobbade mycket i December så de klirrade fint i kassan och efter att räkningarna är betalda så kunde jag faktiskt föra över några tusenlappar till mitt sparkonto, de är inte stort men de finns där. Tryggheten som ligger där och man vet, får jag förutsedda kostnader så har jag råd att betala, bilen går sönder, mobilen lägger av, datorn dör ja, allt som kostar..

eller så finns pengarna där ifall man helt plötslig känner för att dra till utlandet!;)



0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan