Cause I've got time to think it through and maybe i´m to good for you

Jag blev utringd idag på nattjobb tre dagar framåt. Jag har drygt tre timmar kvar att avverka innan sängdags. Den sanna skadeglädjen då man jobbar natt är när man får fara hem och möta alla som börjar sju och man vet hur jädra trötta dom är och själv får man lägga sig och sova, man sitter där i bilen och ler och tänker "om du bara visste att jag ska få sova nu"

Konstig nog så är jag faktiskt rätt trött. Jag är sällan de då jag jobbar natt men och andra sidan är den här tiden värst. Klockan går knappt framåt men efter fyra smäller de bara till och sen sitter man där och lämnar rapport. Jag samåker med Johan idag och jag hoppas till gudarna att vi slutar något så när samtidigt. Dom hos mig som börjar sju imorgon kommer ofta jäkligt tidigt och att sen sitta och vänta då man själv har slutat är hemska minuter och klockan går aldrig så sakta som då.

Det blev absolut ingen kvalité i de här inlägget utan de blev bara kvantitet av alltihopa. När jag själv inser att de bara är kvantitet så är de dags att sluta skriva. Därför lägger jag av och sätter mig vid tvn med en kaffetår och försöker hålla mig vaken fyra timmar till!

0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan