why did you leave me alone

Fyfan vad jag fryser. Jag går runt i lägenheten och hackar tänder.. De kanske är från sviterna igår som jag fryser så mycket idag.

Det blev ändå lugnt igår. Jag har absolut ingen ångest idag. Nu blir de nyktert i drygt en månad och hård träning. Jag tänker inte fara utomlands och se ut som en strandad val på en solstol, över min döda kropp.

Jag ska strax byta om och bege mig till jobbet. Jag hade mycket hellre legat under ett varmt täcke i soffan med en tekopp och flippat runt på kanalerna med tjorvigt hår och inget smink. Men nu blev de inte så, de är bara bita ihop och he sig iväg. Jag kommer dock somna fort då jag kommer hem. Mest troligt helt ovaggad!




0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan