Sometimes you have to stop thinking so much and go where your heart takes you

På ett nån timma drar jag och Nathalie och tränar. Idag blir de lår, vader, rumpa och kanske lite mage!

Jag är så jäkla taggad på att få en riktig jävla träningsvärk och jag vet precis vilka övningar jag ska göra för att få de! Dock är jag lite oroad! Med tanke på att jag vill gå ner i vikt så har jag ätit alldeles för lite idag! Jag har druckit drygt tre liter vatten vilket är bra men på matfronten ser de sämre ut!

Frukost: ägg, bacon
Lunch/middag: kyckling, sallad
Mellanmål: äpple
Och tre liter vatten på de!

Egentligen måste jag äta sex mål per dag för att hålla igång förbränningen men för mig som knappt äter två per dag så blir de super svårt! Eftersom att min kropp är van att bara få två mål per dag så är de här nästan en plåga! De är svårt att äta om man inte är hungrig!

Nåja, jag får koka mig ett ägg då jag kommer hem. Då har jag iallafall fått i mig fyra mål!



0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan