I see that guilt beneath the shame I see your soul through your window pain I see the scars that remain

Idag steg jag steg jag upp klockan nio och började tvätta. Jag är strax färdig med den sysslan och då börjar jag med städningen. Jag har fått några nya gäster som har flyttat in. Om jag inte städar så måste jag nog skaffa en större lägenhet.

I helgen, eller typ alla helger framöver så blir de nyktert. Det ska bli riktigt skönt. Det är inte alls lika kul att festa som de var förr då man var yngre. Samtidigt är jag ju inte gammal men de känns som att jag har gjort bort de där. Jag har festat mycket i mina dagar och ibland kan de vara kul att ta en vända på krogen men nu tycker jag att de är skönare att bara vara hemma, tända ljus och mysa. Många anser säkert att jag är tråkig då jag säger de här men att gå ut varje helg, supa, ragga och kanske tappa minnet är inte min grej längre, been there done that! Jag vill starta ett nytt kapitel i mitt liv, vända sida. Alla måste nån gång bli vuxen och jag tror att jag är på jävligt god väg!

Jag har åkt den där karusellen och nu är jag redo att stå still ett tag, nu ska jag bara hitta nån som vill så still med mig!;)



0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan