I remember the words How I said them, so they would hurt But then, I regret my actions

Det är en bra morgon idag. Egentligen borde jag ha sovit ännu längre än vad jag gjorde idag för jag ska jobba natt idag men de ska nog gå bra att hålla sig vaken iallafall.

Lyckan var då jag ställnde mig på vågen och den går neråt. Ett och ett halvt kilo till! Dock tappar jag mer i cm än i kilon. Egentligen är jag inte så fokuserad på vad vågen visar utan de är hur mycket man har gått ihop. Nu har jag ungefär tappat 4 kg 3cm runt magen, 3cm runt rumpan och 2 runt låren. Helt okej siffror för mig för med den här farten så kommer jag vara rätt okej tills vi sticker till Gran Canaria. Sen då jag kommer hem kommer jag givetvis forsätta ända fram till sommaren!:)

Nu ska jag börja klä på mig och fara och handla, jag har tomt i mitt kylskåp. Jag har aldrig haft så tomt sen jag flyttade hemifrån.

0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan