Feeling stupid feeling small Wishing she had never left at all

Min onda tvilling var ute på krogen igår. Jag kan inte fatta att hon alltid ska skämma ut mig. Jag ska ta ett snack med hon så hon slutar vara ute för folk tror ju faktiskt att de är jag! Nästa gång nån ser henne på krogen så be hon gå hem. Hon tog med sig min mobil också, så allt som har kommit från min mobil är från henne och INTE från mig! hon är en riktig djävul den där.

förresten tror jag att mina visdomständer håller på att krypa fram. Jag har så helvetes ont i munnen så jag kan knappt tugga. Jag hoppades på att jag skulle slippa få dom med tanke på att dom inte har kommit än men tydligen så vill dom ut nu.

Jag ska på en timma infinna mig på jobbet. Jag jobbar en E-tur idag så de blir inte sängen förens vid halv två. Jag som har varit så duktig och vänt om dygnen totalt. Nu somnar jag vid 10 på kvällarna och stiger upp nio. Nåja, jag får dricka kaffe så jag orkar vara vaken.



0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan