Close your eyes and you might believe, That there is some way out.

Det blev en tidig kväll för mig idag. Jag gick och myste ner mig i sängen redan halv 10. Det är flera månader sen som jag låg i sängen den här tiden. Jag har jobbat en massa E-turer och då slutar man inte förens ett på natten och på helgerna har man alltid gjort nått så man har varit uppe länge.

Jag har varit ganska trött idag. De blev övertid på jobbet igår så jag somnade inte förens vid 3 tiden inatt och sen skulle jag upp tidigt idag och träna. Sen vaknade jag flera gånger inatt av massa drömmar.

Imorgon är de upp tidigt som gäller. Jag har börjat ställa klockan så jag senast stiger upp 10 så jag kommer med stor sannorlikhet ligga och dra mig till dess men jag ska iallafall försöka, sen ska jag göra mig färdig och sen blir de att åka och jobba 13-21.30 på avdelning 25 på sjukhuset. Efter det blir de hem, in, byta om och fara till gymmet.

Nu ska jag sätta igång ett avsnitt av SATC och förhoppningsvis somna!


0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan