-30 vs +30

Äntligen, jag och Martina har bokat en resa till Gran Canaria den 30/3. Fyfan vad de ska bli skönt att få fara bort på en semester efter all skit som har varit. Martina har varit med om sina kriser och jag har haft mina. I en vecka kan vi bara vara och vi kommer att ha så jävla kul. Sola, bada, dricka paraply drinkar, gå runt i klänningar, sommar skor, ja allt!

Det var passade så bra att boka resan igår då de var över 30 minus, snart är vi där de är 25-30 plus!;) Sen att få komma hem och alla går runt här hemma och är bleka och liknar en alvedon så kommer vi hem och är brunbrända, de är galet vad jag kommer att sola!

Gud vad jag längtar!!




sjukt dålig bild men vid den här polen kommer vi spendera många timmar;)






0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan