Jag har vakat många nätter Förhandlat med mig själv Jag har sagt “du borde lämna denna mannen nu ikväll” Det tog allt för många år för mig att bli äntligen bli fri Det har slitit mig itu Det fanns ingen bara du Men jag är lyckligare nu

All hud på min kropp tar ont, min hårbotten svider, halsen känns tjock. Hur har jag lyckats med de här? jag som har varit extra duktig och haft på mig ordentligt med kläder. Jävla skit!
Mitt första, allra första tecken på att jag är sjuk är att det tar ont när jag kammar håret. Gissa om jag blev besviken imorse när hela hårbotten värkte. Dock får jag nästan aldrig hög feber och blir riktigt sjuk utan jag stannar alltid i förstadiet till feber, nu vet ju hur man mår då? Det är så irriterade. Jag önskar att jag kunde få 40 graders feber i typ 2 dagar och sen är de över än att må dåligt utan feber i 4.
 
Jag har legat i sängen sen jag slutade jobba och jag somnade faktiskt en stund. Jag har planerat att stanna i sängen resten av kvällen i min onepiece, mitt honungsté och Grey´s Anatomy. Det känns som en vinnande idé ifall jag vill bli frisk fort!
 
 


1 har kommenterat

Jossan

Krya på dig gummsan!

2012-08-16 21:51:51



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan