bad things happens to bad people, good things happens to good peolpe!

Bra nyhet! fick förlängt en månad på jobbet och enligt chefen så kommer de mer. Jag har inte fast men dom på jobbet ser mig inte längre som en vikarie utan som en ordinarie fast jag är inte kontaktperson åt någon, de känns fantastiskt

jag legat i sängen och plöjt igenom några avsnitt av SATC. Snart är jag färdig med tredje säsongen. Jag har blivit sjukt bekväm sen jag skaffade laptop. Något annat.. Det är kallt i min lägenhet, speciellt på kvällarna. Så länge man ligger under täcket så är de bara näsan som är kall. Jag tror att den nya istiden har tagit sig in i min lägenhet.. tyvärr verkar den vara här för att stanna. Det är nog bäst att jag förbereder mig för vintern. Jag ska bunkra upp med filtar och en massa tjocksockar så de finns när de behövs för tyvärr så verkar kylan ha kommit för att stanna..

Imorgon ska jag på spinning, som jag längtar!



0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan