My head is roaring like a waterfall. Give me everything or not at all

Jag vet inte vad jag ska säga. Den krassliga uppdateringen har en sådan självklar förklaring. Jag har inte utnyttjat livet såhär mycket på flera år. Jag har inte jobbat så mycket, umgåtts så mycket, gjort så mycket. Varje dag är händelserik även om vissa dagar är roligare än andra. Framför allt så är livet spännande. Det är nervkittlande. Ibland känns allt så mycket i kroppen och det är svårt att förklara exakt vad det är. Det är inte smärta, det är inte lycka. Det bara är där, starkare än någonsin. Jag har lärt mig att uppskatta människors vänliga gester och vackra sidor mer än förut. När någon är snäll mot mig så stannar jag upp och låter den känslan fylla hela kroppen. Uppskattningen i att ha människor runt omkring som är så snälla mot en. Det är som att plötsligt se klart vad det är man faktiskt har i sitt liv. 

 

Jag antar att jag är tacksam. Så väldigt tacksam över det jag har. Och att jag för första gången på länge ser klart.



0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan