When we first met, I never felt something so strong

Jaha, då ska jag snart börja röra mig mot pite älvdals sjukhus och jobba kväll. Ni fattar inte hur bra jag trivs där. Speciellt med personalen. Härligare människor och en sjukare humor får man leta efter men jag älskar de! Vi driver med varandra hela dagarna och min handledare, ja.. han är nog värst av dom värsta. Han ska börja jobba på barnpsyk i sunderbyn till sommaren och ska rekomendera mig för hans chef där för han tror att jag skulle passa inom barnpsykiatrin, kuuul!:D

Imorgon är jag ledig, extremt skönt. Jag tänkte mest på sovmorgonen men då ska jag till tandläkarhelvetet klockan 9?! usch..


Ne, nu måste jag hoppa in i nå kläder!:)


































Det är svårt att skita i en människa som man inte vill skita i!


0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan