The only problem was that you was using me In a different way than I was using you

Ja, ledighet är överskattat. Jag jobbar som ett psyk just nu. Jag vet inte hur länge till jag kommer att orka. Jag har varit ledig tre osammanhängande dagar på tre veckor. Idag är jag alltså ledig, enda dagen den här veckan och så har de då varit dom andra veckorna. Jag har varit ledig högst en dag på en vecka och varje dag så har jag jobbat minst 10 timmar, de känns!  I helgen ska jag jobba natt och de blir den FEMTE helgen irad som jag jobbar.
Jag är sjukt glad att jag får jobba, utan tvekan.. Men jag håller på att glömma bort mig själv just nu, mina vänner, min träning. Fast jag jobbar mycket så vill jag ha ett liv också.

Idag är den enda lediga dagen den här veckan. Och jag svär, jag ska inte göra ett skit.. jag ska nog inte ens lyfta ett finger. Men en promenad ska jag ta och jag måste städa lägenheten, suck..!

0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan