how can you live with yourself?

Jobben fortsätter att rulla på för mig. Den här månaden har jag 100% och om jag skulle få några mer dagar nu så blir de över 100%. Idag ska jag jobba natt och sen har jag sex nätter inbokade då jag ska jobba. Det känns bra att kunna planera lite. Dock hoppas jag att jag får vara ledig i helgen och vila upp mig. Jag har nämnligen lyckats bli as förkyld, igen.. jag snorar, kallsvettas, hostar osv. Jag tror att jag hade lite feber igår.. så de hade varit skönt att få ligga en hel dag och bara få bli frisk.

Annars händer de inte nå annat spännande. Jag har ingen tid över åt något annat än jobb och jag saknar mina vänner massor. Jag längtar tills sommarschemat börjar för då kommer jag att ha massa tid över.


nu ska jag städa lägenheten och sen ska jag sova en stund så att jag orkar jobba inatt!'



over and out!

0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan