Don't tell me you're sorry, Cause you're not, baby when I know, You're only sorry you got caught But you put on quite a show. Really had me goin

Nu har jag nyss kommit ut ur duschen. Jag ska snart hoppa in i nå kläder och sätta på mig ett ansikte och röra mig till martina och grilla lite innan jag ska iväg och jobba. De känns lite tråkigt att jag ska börja jobba då alla precis ska börja ha kul men imorgon är de ju min tur!:) och jag tror att den här natten kommer gå fort eftersom att vi är fyra stycken som jobbar, jag har iaf någon att surra med!:)

För alla som vill så får ni gärna väcka mig runt 12 imorgon, alla metoder är tillåtna.. Ring, smsa, kom hit och dra av mig täcket, kasta vatten på mig, hoppa i sängen ja.. allt! Jag har så svårt för att vakna på morgonen så att jag ställer ett alarm runt 12 och stiger upp av mig själv är dömt att misslyckas!
och jag lovar att inte bli arg!;)




Nu måste jag få tummen ur arslet och göra mig färdig!


Over and out!

0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan