I wouldn't blame you if you turned away But I'd be begging you to stop and stay

Vad den här helgen har varit sjuk! Det kan nog ha varit en av dom bästa i hela mitt liv. Den här helgen kommer alltid att sitta fast i minnet.
Fredag; impuls fest, utgång på challenge, fyllekäk på big boy, isberg osvosv
Lördag; Världens galnaste bussresa till boden och utgång på western farm. Vi dansade konstant från klockan 10 och till dom stängde och jag har aldrig haft så ont i mina fötter i hela mitt liv. Sen fick jag en sak klar för mig, inte för att jag någonsin har varit osäker på min sexuallitet MEN nu har jag fått de konstaterat till 1000% att jag är hetrosexuell. Det kom nämligen fram en tjej till mig och började flirta och kladda och jag blev så äcklad så jag var tvungen att gå ut och spy.. De var sjukt galet. Vi var hemma igen vid halv sex. Då gick jag och anna hem till mig och sov.

Helgen beskrivs med ett ord: Magisk!!














0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan